STAN IDAG =)

publicerat i Allmänt;
idag ha vi varit pa stan och promenerad vid havet mm.... var fakstiskt kul, men i sverige e allting billigare !
De fanns flickor som hade kläder pa sej som var modern förre 3 manader sen.....gick bara och skrattade XD
Nu har jag bakad hallongrottor , fast me äppelmos, mina "nya" familj ska smaka =) de gillas !
men kyrkan "domen" var saa fin =D


Familjträff strax !
Ska blir öl, cool up ( benitha vet vad jag pratar om =)) mm...och de ska bli grönkolssoppa och söter potatis men även normala som alla andra känner de !!

Pa tisdag ska jag träffar hans morfar !öööö... :D
ska fixa till hans gard och handlar at honom !

Imorron blir de danmark hotdog town =)
fast de e liiite MYCKET dyr =(
ska köra till superbusen mm =)

aa, ska drar nu, jag tror att de blir na bilder imorrn, för jag kanske inte hinner ikväll !
Nu ska vi drickar kaffé och sen ska jag skyndar mej att duschar !!!!


heeeej och puss =)

jag hälsar boel, joachim som kollar pa var djur och lägenheten<3 tack för de =),ilona,  benitha och alla andra =)

Kommentera inlägget här :