yesterday.....

publicerat i Allmänt;

igår somnade vi ganska så tidigt på soffan för jag har varit uppe sedan halv 6 på morronen för att vara med på julåttan i österjörn.

Johnny ringde på våran mobil....märkte ingenting...sen knackade han  och leif på våran dörr...märkt för sent...



så vi gick till folketshus för och umgås med johnny och leif.... jag drack en rödvin och två smirnoff....för snabbt....jag tål ganska mycket annars.... då vi var hemma...asså jag var helt slut...trött...och jag spydde...



ja..... inga ord XD






den hära navelpiercingen fick jag av min man i julklapp <3


och den ..... älskar dom så mycket !




love you <3<3<3<3<3


imorse.... trött.................................


så söt du är morle :)


lilla fina tiger :)


-0 ????? XD hahahaha...so wrong !!!!



I januari ska jag få min andra tatuering på ryggen :) taggar djälvligt mycket !



HAHAHAH du fick inte vara med ! XD yeeees !


Fick många fina grejer i julklapp som en dvd, piercingar, ett strykjärn, en fin kamera osv :)
Tack igen <3

Kommentera inlägget här :