friday until today !

publicerat i Allmänt;

På fredag har vi varit på stan me Ilona och Joachim.
Vi åt på " Kitchen" och kollade runt massor...
Sen köpte jag nå skor, och min sötis fick ett nytt spel till våran xbox 360 :)
Efter de, gick vi in till systembolaget och köpte vin och öl.
Jag köpte en vin som hetter " wild strawberry" den vart jätte go ju....
och min sötis köpte två flaskor öl som e amerikansk " budweiser " hetter den...
Sen på kvällen gick vi till Ilona och Joachim för att äta där...min sötis mådde inte så bra, så han gick hem och la sej...jag stannade några timmar där för att pratar och drickar den goda vinen :)

När jag gick hem typ... ja när va de??... 21.30 tror jag de va... fick jag min migrän....och då jag va hem spydde jag några ggr... not nice !

Igår var de bara att slappna av...vi gjorde ingenting...
Idag gick vi  och joggade...ska göra de varje kväll nu för att kmr igång igen...
Sen körde vi på situps ..efter de var vi helt slut :) !! puuuhhh....

Nu kolla vi på film ---får se hur kvällen fortsätter...men jag tror att de blir sängen strax...
Imorron har jag tid hos frissan, ska klippar håret och slingar det...

AAA... några bilder från mina skor ....










och lördagens klädelse :)


På onsdag färgade jag håret

resultat :



det syns inte såååå mycket...

sen, på torsdag slingrade jag håret...men e inte nöjd me resultatet....



så därför ska jag till frissan imorrn..och för att mitt hår behöver klippas :/

nu ska jag chillar vidare...

hejdå

puss och kram !

Kommentera inlägget här :