Jag har varit duktigt :)

publicerat i Allmänt;
Har bakad en tårtbotten och pudding som ska vara ovanpå :)
fan det var så enkelt...

Tårtbotten recept :

Allt man behöver är :

4 ägg
165g socker
1 stor msk mjöl
lite salt och bakpulver

rör ihop alltihopa och in med de i ugnen i ja... 10 till 15 min.... man måste kolla hela tiden....


imorrn ska jag vara ännu duktigare efter jag har varit hos frissan.
Ska baka en sån här kaka :



den heter streuselkuchen, hittade igen översättning till den....

iallafall kommer jag att vara i köket en lång tid imorrn... för jästen ska vilar några gånger då man rör under nånting .

först i 10 min, sen i 60min , sen 10 min till, och sen 20 min ....

och sen ska den i ugnen i 30 min....









älskar er båda så mycket ♥




lilla söta tiger... :) du gör mej glad som min älskling :)


och lilla söta morle som vill mysar hela dagen :)






nu blire att duschar.... blev ingen träning idag, ville har det lugnt och jag mår inte så bra heller---









puss och kram min vänner :)

hejdå

Kommentera inlägget här :