bilder från idag :)

publicerat i Allmänt;
först kör jag igång me dagens :



tröja : New Yorker / tyskland
linne : H&M / sverige
väst : tyskland men vet inte varifrån ? ....
skor : eurosko skellefteå
kedja: från min älsklings mormor ( fick liksom ärva kedjan ) ♥
strumpbyxor : från min mamma ??.......tror jag...


älskar knapperna på västen :)
ring : från min sötis :) ♥ tyskland - karstadt heter affären











då jag tog en bild, sprang den svarta omkull XD

där satt han still :) söt du e






benny bakom fängelset... XD



Sen kollade jag på piercings and stuff..... beställde hem lite grejer :

Tungpiercing med stjärnor

29,00kr  19,00kr
spara: 34% rabatt

Smycke till tungan

- Tungpiercing med stjärnor Svart/Vit                      

- 316L Kirurgiskt stål

- Akrylbollar

- Tjocklek:1,6mm

- Längd:16mm

- Boll:6mm

sen beställde jag den också :

Tungpiercing med bioflexstav och grön ädelsten

39,00kr

Tungpiercing med bioflexstav



- Böjbar, flexibel stav med akryl bollar    

- Tjocklek:1,6mm

- Längd:16mm

- Boll:6mm


och : 


Tungpiercing -Glow in dark-

29,00kr

Piercingsmycke till tunga med bollar som syns i mörker

- Stav
 i 316L kirurgiskt stål, bollen akrylplast   

- Tjocklek:1,6mm

- Längd:16mm

- Boll:6mm

- Välj färg:Blå, Gul, Lila, Rosa, Vit ( jag tog blå, men bara en )

- Vid val av 50-pack levereras en blandning av färger oavsett vald färg.





Det var allt :) ska dricka min lakritsté nu och chattar me min vän från tykskland som snart ska ha sitt barn :)

hejdå puss och kram :)

Kommentera inlägget här :