kan inte sova.....

publicerat i Allmänt;
kan inte sova..
kollade runt på en sida som heter www.smink.nu !
Där finns det bra smink, för små pengar !

jag köpte :

1 x BYS Rouge 39, 00kr  

1 x Kajalpenna  10,00 kr

1 x Hårinpackning Pink Grapefruit & Kiwi  49 , 00 kr

1 x Black Cherry Doftljus 16 p 49, 00 kr

1 x Hemlig Sminklåda Liten 149,00 kr

1 x Fujiyama Homme (parfym) 49,00kr

1 x VB Emporia Edt 50ml (parfym)  39,00kr

ja, det var allt.

tycket att det var bra priser, så jag slog till :)

annars köper jag ju sällan nå saker...eller så är de bara små saker.... .

Man måste ju också använder dom saker man redan har,tills dom inte går att bära/ har nå mer.
Men visst e det skönt me nå nytt då och då :).




söta benny :) ♥


ni e så söta båda två :) ♥ älskar er !


puss min lille :)

förresten, Denise Qvist sa ja till att vara min andra brudtärna :)
Tack :) det kmr att blir roligt !!!!!

Go natt :)

puss och kram!!!!

Kommentera inlägget här :