Heeeellooo....

publicerat i Allmänt;
Har inte hänt såååå mycket nu i helgen....
På tisdag ska vi till stan och köpa min klänning och kattgrejer...så förhoppningsvis kommer jag att hämta hem dom två söta katterna samma dag eller dagen efter....



våran lilla tíger och morle :)

Gick på en promenad igår natt, vi la oss kring 2 halv 3 ....även inatt tog vi en liten promenad.... nu är klockan 01:30 och vi ska sova strax....







bjuder på en ny bild ....





Om en vecka är man gift... känns konstigt :)

Nästa månad har Joachim födelsedag och månaden där på blir jag hela 20 år gammal :)

Nu i sommar ska jag börja att tar mitt körkort...sen i augusti börjar jag en utbildning som sjuksöterska och sen gör jag en specialutbildning till barnmorska.
Så...vad vill man mer :)

Life goes on !!!


Ja...och snart är det jul igen...kan man säga ?!! hihi ....


Ska sova nu är aaaas trött....

god natt

puss och kram

nu är klockan kl kvart i 2 :) sägen kallar efter mej....

Kommentera inlägget här :