Snart är det dags !!!

publicerat i Allmänt;

På måndag är det bara en vecka kvar tills :



Och då kommer min älskling att bytar sitt efternamn.
Han tar emot mitt efternamn vilket känns rikigt spännande och lite bättre för hans efternamn är för lång !!!




snart är vi

 Man och hustru :) ♥

Vi är så nervösa måste jag erkänna...!! ;)

På tisdag ska vi in till stan...har en tid där.. sen ska vi köpa min klänning osv :)

OM nån vill följa med, så är det bara att säga till :)

Vi är 14 personer , fast man kan alltid räknar + eller - .

Dom som är bjudna är :

Joachim och Ilona så klart
Lina och Elina Karlsson
Boel, Jacob, Leo, Molly och Staffan Green
Denise Qvist ( Brudtärna )
Beatrice Lundahl ( Brudtärna )
Life Inge ( eller hur han stavas ??? )
Våran granne Alfihld Boman ( eller hur var hennes förnamn nu igen ?? )
Holger Brandt från Tyskland är också med :) han är här typ fredag natt eller lördag morron ....

Ja, och vi är också med förstås :)  okej då är vi typ 16 eller nå....


Till BS ♥ och MS om hon vill ....

Ville egentligen att en speciell vän av mej är med och lämnar över mej..... men .... jag vet inte om hon vill eller har PENGAR för de???  

Hör av dej om du vill lämnar över mej... jag har ingen av min familj som är här :(
och du är typ den näraste vän som jag har är du !!!


Message till Bea och Denise.
( fast bea vet redan )

Vi träffas här hemma hos mej ca 9 halv 10.
Behöver nån som hjälper mej med klädelsen osv :)
Om DU lina och Elin också vill komma så säg bara till :)



Nu kollar vi på en roligt film på tv som heter " på smällen " :)
Den är på 6:an om nån vill veta.



Hejdå

puss och kram








Kommentera inlägget här :