trevligt ...... DÅLIGT !!!

publicerat i Allmänt;
Hade en tjej dag igår med jessi på stan.
Hon hade en tid, och jag satt och väntade på min fina gumman hela 2 timmar.
Gick och shoppade lite, åt lunch på The Kitchen .
Hon åt kebabtallrik och jag Fish& chips. gooooott :)
 
muuumsss......
 
min man fick sitt spel ....:) gud va glad " pojken var " :) hihi....
 
Sen var vi och handlar lite grejer på ica, hon köpte ett par skor och jag också...sen lite smink som jag behövde, och efter de satt vi oss in i bussstationen och min man skrev hela tiden vad görs....
Vi skojade och skrev till mackan om de skulle vara en idee att hämtar oss på stan, vi fick " väldigt dåligt idee" men sen efter en halv timme, ringde min man mig, och bad mig att kollar till dörren, haha och där stod båda och log som faaan :D
 
Så vi for hem.
 
Vi åt go middag hemma, men sen fick jag jävla ont i ryggen så vi vart tvungen och ringar ambulansen som tog med mig.
Min man och mackan for efter med bilen....
Fick värktabeltter ( morfin ) ....usch......
 
Idag mår jag inget vidare..... ska sen till apoteket och hämtar ut ännu mera medicin....usch usch usch......
 
 
Nåja...ska vilar nu...
 
Kram till Jess , jocke,  min man och mackan :) <3

Kommentera inlägget här :