Vårstädning, domarcupen, grillning, jobb mm....

publicerat i Allmänt;
Tjenare.
 
Gjort vårstädning idag, bara kvar att putsar fönstrerna och förrådet.
Nu har jag 2 jobb, väldigt glad man är :D
Idag fikade vi med grannen och sen grillade vi för första gången för iår.
 
Igår kollade vi på domarcupen....men kom igen Jörns if.... besviken man blir.....men då dom skulle spela för andra gången kl 17.00 då fick dom ringa in ambulansen, då en kille av de motsatta laget plötsligt ramlade omkull på planet. Han fick en hjärtattack och var död i säkert 2-3 min om int längre...till slut fick dom liv i han, vilket är väldigt bra !!! Hoppas att han mår bättre snart !
Vi kanske kände killen, men jag vill ej veta.
 
Lite bilder  från veckorna .....
 
 
 
 Imorrn ska vi återigen till stan, men nu ska jag hoppar under duschen, och snart sova, för att jag ska köra igen.:)  Förresten , övningskörningen går bättre och bättre, min handledare mackan är väligt nöjd med mig.
 
 

Kommentera inlägget här :