looong time ago.........

publicerat i Allmänt;
 
Har inte hänt så mycket i sista tiden. Jobbar över 100% och har kontakt med min mamma igen.

För ca ( snart 9 veckor )sen har våran katttjej fått små bebsiar.  här lite blandade bilder....
 
 
Igår såg vi på hockey :)
 
 och jag var en sväng till Make up store :)

Ikväll blir jag nog inte gammal, då jag ska upp 5.30 imorgon.
Jobbar hela veckan ( + helg ).  + att jag pluggar lite gran bredvid.
Sen ska jag försöka fara till aha trafikskola nån dag till veckan. Förbannade mig, nu har jag kört väldigt länge, och är väldigt bra på de också, så då blir det ganska så prisvärd på trafikskolan också :)
Och det känns bra att jag jobbar ihop pengarna för de, ist för att få dom från andra eller som ngr vi känner till som jobbade/ jobbar svart och hade ljugit för kommunen om deras uppehåll ( vars dom var och ingen visste nånting).
Skulle fan skämmas !!!
Nåja, nu ska jag fortsätta att tar det lugnt, eftersom fredagn den 13. inte började bra ! :(
 
 

Kommentera inlägget här :