Trött på all skit.

publicerat i Allmänt;
 Nej ! Jag är inget offer ! Man gör fel, ok, jag gjorde de.....men! vet du anledningen ? bakrunden ? NEJ !!
Ska jag börjar packa ut med allt. Fanns du där för mig, då jag mådde som dåligast ? Du kanske orkade lyssna en stund, å helt plötsligt var allt annat viktigare. Ni ljög för oss hela tiden....vi frågade om vi skulle umgås....ni sa ni har ej tid, orka inte osv.....jaha...å helt plötsligt gjorde ni just det vi egentligen ville göra med er.
Att festa med oss gick bra, att supa å ha kul JUST DÅ.....supkompisar.....fejkade ni vänskapen ?
Jag låt väl vara er, MEN, sånt glömmer jag inte....som ni vet, jag vill alltid hitta lösningar för att sen kunna gå vidare.....som en VUXEN....men ni bara är tysta, svarar ej....men helt plötsligt har ni hittad åt talförmågan och känner är hur kränkta som helst.
Du, kom ihåg vad du sa till oss en dag om han !!! Du var inte bättre, inte ett dugg !!!!!
Men det kmr du säkert inte ihåg och det har du säkert inte berättad heller !
 
Jag tackar för mig, och går vidare, och hoppas på dett bättre år !
Jag vill vara lycklig, jag vill ha kompisar som FAKTISKT KAN PRATA MED MIG !
Jag må inte ha många vänner, men jag vet iallafall vilka dom riktiga är !
Ja, jag tyckter om er jävligt mycket !! JÄVLIGT JÄVLIGT MYCKET !!!
Du var som en syster för mig !!!!!!!
 
Men då är det bara å öppna sopkorgen, å att kastar allting......fast än det är fan i mig sååå jävla svårt.
 
 
Alltid har jag tagit åt mig.....jag har aldrig öppnat min käft så här..... men nu, ska det blir lite ändringar.
Det var ALDRIG meningen att förstöra nåns liv, det är fan i mig överdriven.....men tror vad ni vill !
 
Som sagt, kom ihåg, vem som fanns där för dig då du mådde dåligt !!!!
Men det är säkert inte värd nånting......
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :