Yesterday and TOOOOODAAAAY :)

publicerat i Allmänt;
Länge hade vi pratad med våra kompisarm i veckor asså, om att dom skulle vilja kmr på besök till sverige....jag har aldrig trodd...att...för det första...såna vänner finns kvar, som hade viljan att resa sååå långt för oss...efter att vi inte har setts i över 4 år.....och att det verkligen var sant.... Fortfarande känns det som den dröm.
Men igår kom dom, och jag är överlycklig. Fast hans nyblivna fru, kände vi ej innan, men jag tycker om hon redan nu :)  Strax ska jag fara å jobba, tyvärr, men jobb är jobb, men senare ska vi fara till stan, Chrille och Adrian är me också, så jag kmr att må så gött av att ha alla runt omkring mig <3 Handla lite gran det ska vi, och sen ska vi heja på skelleftå aik ;)
 
 
Ha en så trevlig dag allihopa :)
 
 
 

Kommentera inlägget här :