Mår fortfarande inte bra......

publicerat i Allmänt;
Som rubriken säger, jag mår fortfarande skit. Nästan inte ätit nå sen söndag. Hoppas att de blir bättre snart. Är typ äcklad av all mat just nu och vill bara spy....
De som är bra är att jag får jobba extra torsdag kl 7.30- 22.00 och kanske natten :)
Igår tog vi en promenad med våra fina kompisar jessi och jocke, sen gick dom hem så tog jag en sväng till....mår jag dåligt...så behöver jag en stund till mig själv ibland....annars får jag bara dåligt humör eller nå....jag hatar att mår dåligt på de hära sättet....visst att ha ont i huvud...men de hära....inte kul....ätit en macka....tvingat i mig den...mer än de har inte jag ätit idag, vägde mig imorse...inte kul å se.....
 
Var hos jessi, vi hämtade en tratt till diesel då han har problem med sina öron, hoppas att de blir nå bättre av de.
Sen for vi till affären tsm där vi utanför köpte varsin klänning :)
Hon har samma, de tycker jag är jätte kul <3
Snart ska vi iväg och ha lite kul i idrottshallen ...hoppas jag kommer på andra tankar å mår lite bättre i bra sällskap...
 
Hihi flera kort från festen :)
 
 
Love you my friends, i really do <3
 
 

Kommentera inlägget här :