Var ett tag sen......

publicerat i Allmänt;
I know i know....de var ett tag sen...varit upptagen, festad, jobbat haft lite extra jobb också...var inte kul att köra till petiknäs...frös så in i helvete ju....highwat to hell den där vägen , haft kul, tränat, varit ute mycket, mått dåligt osv :)
 
I fredags firade vi midsommar, jävlar va vi dansade....å JÄVLAR va jag va full :D gick vilse där ett tag, fick jessica plocka mig och visar mig hem :D men fyyyy så roligt vi hade...!!! REPRIS TACK !! :D
Här kommer massor med kort :)
Hoppas att vi far til stadsfesten också :)
Nästa helg jobbar jag fredag- måndag....sover hemma lördag-söndag men sover på jobbet fredag-lördag och söndag-måndag.....få se hur de går :)
Näää...nu ska jag se vad jag hittar på resten av dagen....
 
 
 

Kommentera inlägget här :