Då var de onsdag....

publicerat i Allmänt;
Idag har min man jobbat, efter lunch hjälpte jag till lite gran också, och då vi for hem blev de go fika :)
Imorgon kväll ska vi på hockey med chrille och adrian :)
Blev en pastagratäng idag :)
och till fika drack jag en expresso barista och åt en bit ostkaka. Imorgon bör dom andra kapslorna komma :)
Dagens :)
Nu ska jag ska strax till EFS och hjälpa till lite där, min man kmr en stund senare då han ska göra nå annat först.
Nu ser jag bara framemot imorgon, hoppas att saik vinner :)
Snart bör jag också kunna träna igen, hostan börjar att släppa mer och mer....vissa stunder hostar jag fortfarande ganska mycket, och får knappt luft, men sen hostar ej jag på ett tag. Min man säger att jag har slutat hosta på nätterna, och de är bra :)
Hoppas att jag kan köra ingång min träning igen senast nästa vecka då :)
Håller tummerna :)
Helt impad av mig att jag har kvar motivationen och pirret i benen :)
 
 

Kommentera inlägget här :