Lite party party med goa vänner :)

publicerat i Allmänt;
Hände mycket igår. Var på badhuset en sväng och tog mig ett dopp, och var inne i bastun en stund, medans min man tränade. Chrille och adrian var också på badhuset, så jädrans kul :)
Efter de åt vi tacos hemma hos chrille och sen for vi till jessi för att umgås :)
HOST.....HOST..........HAHAHAHAHAHAAAA NI VET :D
Så skit kul vi hade asså :D
Var hemma typ halv 3 :D
Efter första groggen.....glaset var toooooomt :( :( :(
 
vi sjöng jätte mycket :D
 
 
I LOVE YOU GUMMAN <3
 
 
fina gumman <3
 
 
drick drick drick hahahaaa :D
 
 
Senare idag ska vi fara å fika hos fredrik och johanna, blir säkert trevligt de å :)
Nu ska vi städa lite och fara på coop en sväng.
 
ÅÅÅHHHHHH...........min jävla hosta gör va den vill.....ibland  hostar jag ej på timmar....men sen...då jävlar.....få ju fan ingen luft då...tårarna rinner.....och nyss då jag hostade så där, spydde jag upp allt jag åt till frukost, pga hostan asså...inte nå annat......fan inte kul längre :D gaaahhhhhhh
 
Jaja.....näää nu ska jag vara duktig :)
 

Kommentera inlägget här :