10augusti14

publicerat i Allmänt;
Japp, om 17 dagar fyller jag år, de ser jag framemot. :)
Kollar just nu vars vi ska ha fest, vill ej ha hemma allting, å de lär inte blir en standardfest heller kan jag då säga.
 
Igår skulle jag hade jobbat 24h pass, men kunde byta me en jobbkompis, för jag kunde inte jobba 24h, hade nå annat viktigt för mig. Så då jobbade jag 8.30- 17.00 igår, och idag 18.30- 8.45 imorgon.
Måst snart börjar packa igen, de är de som är jobbigast tycker jag.
Imorgon ska jag nog börjar träna igen, har som int gjort de för jag har jobbat så mycket å ville vila.
På fredag ska vi äta surströmming, smaskens :)
 
haha snart rullar jag till jobbet igen. Fick skjuts igår, regnade som fan, å de var åskar.
 
 
Hahahaha många som behöver lite av de här  :D
 
 
Japp, nu ska jag fortsätta att vila en stund :)
Hörs imorgon :)
 

Kommentera inlägget här :