I väntan på .....

publicerat i Allmänt;
Hatar att vänta då jag vet att nånting kmr med posten....men till slut kom de efterlängtade paket :D
jätte goa dom är. Har testad cappuchino, nesquik och nestea peach :) mumaaa....
Sen vid kl 15 for vi till stan. Var å åt på Mamma mia
och for sen till Biltema, där vi äntligen köpte en badrumshylla till duschen
och sen for vi till öob, där köpte jag en hårinpackning till, så nu har jag hemma.
och jag sprang in till Ica Maxi, köpte en foundation som jag har varit sugen på att testa, och nånting från isadora och en till bodylotion från victoria secret....dom luktar så sjukt goa och håller mycket längre ( doften ) än dom vanliga tycker jag :)
 
 
 
och sen for vi på hockeyn :)
i andra period pausen fick adrian köpa popcorn som vi kastade mot varandra...haha så roligt har ej jag haft på länge :D
 
 
NU ska vi dejta kudden, jag ska ju upp och jobba imorgon :)
Natti natti :)

Kommentera inlägget här :