ritningarna :)

publicerat i Allmänt;


Ritade igår kväll ... det här ska bli våra nya tatueringar :)


min makes tattoo som han vill ha.....han ska ha den på sin andra arm...


och min :


och jag ska ha den på ryggen ....på min högra sida...

sitter ute just nu.... men solen e bakom trädet...
katterna hoppar omkull här ute :)

Igår kom grevy, och då åkte vi med grannerna till Boliden för å handla.
Då vi kom hem förberede jag lite sallad och annat gott med min kompis , grevy somnade på soffan en stund...
Vi hade massor med trevligheter... och sen kom vi på att Pelle ( namnet ) betyder på pungkula på serbiska XD....

kvart i  6 for vi till bussstationen för grevy skulle hem igen, då kom bussen och grevy sa hejdå, busschaufförren såg de men åkte innan han skulle kliva på... jag försökte springer efter och han såg då att han skulle med....fast han såg det innan också.... och där åkte han iväg, asså då han äntligen var på bussen....
Tror att han på bussen var på dåligt humör... man vet ju aldrig... ?!

Vet inte om de kommer att hända nå rikigt idag, men jag tror inte de... blir bara att slappna av i stolen här ute ...
Min fot håller på att blir bättre... men då jag har gått omkull hela dagen då gör den jätte ont då jag ska sova på natten... och nästa morgonen e det ännu värre... det betyder nog : vilar , vilar och.... vilar....


Ja...får se om de händer nå idag...

men vi kanske hörs senare då...

hejdå
puss och kram <3

Kommentera inlägget här :