25/12-14

publicerat i Allmänt;
Haft det jätte trevligt igår.  Drack glögg, åt chokladmousse med vaniljsås och fick fina julklappar tex en ny halsduk som är jätte mjuk och varm och en Muffin & Cupcake Maker av chrille :)
 
Sen har min man beställt en ny mobil åt mig. Sony xperia z3 , hoppas att den kmr snart :)
 
denna mobil har jag just nu, men den börjar vara trög. Funkar, men trööög. Vill jag splear musik, funkar det bara ibland, eller så repeterar sig låtarna hela tiden, kanske int så bra då jag ska fara ut å träna igen snart. Och vattentålig är den int heller nå längre.
 
 
Min man fick ett par jobbahandskar, ett par som han kan ha på fritiden och ett skruvmejselset och duschgel + deo från axe gold temptation. :) han har snart födelsedag, då få han en till present :)
Förresten, några dagar innan fick vi en "ny soffa". Vi fick chrilles, och han fick en annan gratis :)
 
Vi beklagar sorgen <3, även om vi inte är kompisar nå längre. Tragiskt att sånt sker en dag innan jul .
 
NU ska vi se vad som händer mer idag, haft kaffe besök av jimmy och tina, då fick dom sina julklappar och snart ska vi umgås med chrille och adrian igen :)
Just nu ska jag bara ta de lugnt, kanske äta lite middag.
 
Ha en fortsatt trevlig dag <3
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :