Hälsan och annat

publicerat i Allmänt;
Ja, jag har mått dåligt den sista tiden nu.....och det verkar inte blir bättre heller....min hosta ger sig inte, haft problem med min fot och min rygg.....ja och idag har jag migrän och mår illa....men men trots allt så har jag umgåtts med tina, plockat hennes ögonbryn och sminkat henne, sen for vi ut med hundarna, dom fick dra oss med sparken. Honey är ganska slut nu ;)

Strax ska jag ta å äta lite gran..sen får jag väl se hur jag mår.
På måndag ska vi kanske till stan för att handla julklappar å mat.
Och på tisdag ska jag jobbar, såsom på fredag och nästa tisdag den 16/12-14 .
Synd att jag ej kan träna just nu, får väl se hur hostan är nästa vecka så de lön sig att köpa ett nytt gymkort :)
 
Just nu lyssnar jag på denna låt ganska mycket....eller ja, dagligen....
 
https://www.youtube.com/watch?v=OpDCA0tgzUM
Borde kunna texten snart.....:)
 
nä, nu ska jag hjälpa till med matlagningen....å sen får vi se vad kvällen har att erbjuder och om jag mår bättre sen.
 
 
 

Kommentera inlägget här :