good weather, bad weather.......

publicerat i Allmänt;
Nu har åskarn äntligen dragit iväg....men skönt med regn vare ju ...de behövdes :)
 
efter regnen
 
 
Efter att ha haft ont i ryggen, smärtan som drog ner i benen...är jag ganska pigg nu...var å joggade en liten runda idag.Bättre än ingenting, men imorgon är jag nog beredd på den stora rundan igen :)
haha snyggt gjort ...nu syns ju int hålet så mycket :D smart !!
 
På lördag kl 14 ska jag klippar mig, Therese H. ska klippar mig, hon är säkert duktig.
Anlitar hon eftersom jag kmr att jobba jätte mycket from fredag, men lördag är jag hemma, men far sen igen på söndag.
Brukar annars vara hos Tina.
 
I söndags var Chrille och pojken Adrian här, vi åt go
mat + efterrätt och satt tsm en stund.
Nu är båda i norge, saknar lill pojken faktiskt :)
 
mysigt vare å alla var mätt å nöjda :)
 
skinnjackan passade ej ett ganska bra tag nu, men nu sitter den perfekt :)
Glad kvinna :)
 
 
I <3 YOU !
 
Japp, nu ska jag städa lite, och vila för jag ska jobba sen :)
 

Kommentera inlägget här :