Mycket badandet och träning :)

publicerat i Allmänt;
Igår kväll var vi å badade i strycksele med jessi och jocke, dom tog med diesel också :)
 
Innan de satt jag å solade, var ut å tränade, likadan idag.
Var å jobbade sent på kvällen också efter att vi har badat, var skit trött.....
Steg upp idag å for å joggade igen, då jag var på väg över bron då ringde chrille å fragde om vi skulle fara å bada, jajamen, vi for efter att jag hade tränat klart.
 
Bytte mitt navelpiercing igår
från den
haha snygg va
till den hära :)
nu ska jag vila lite, få se om vi/ jag ska ut å bada ikväll också.
Imorgon ska jag upp tidigt å jobba, även på kvällen, på lördag 8.30 ska jag jobba till på söndag kl 8.45.
Då tar jag 2 dagars träningspaus....får jag fara igen på söndag då jag kmr hem.
 
 

Kommentera inlägget här :