Roligheter :)

publicerat i Allmänt;
Igår kom johanna till jörn, vi for till boliden för att handla, för vi ( chrille, hans son, hon, min man och jag) skulle grillar på kvällen :)
Efter de for vi å badade, jätte kul vi hade :)
Då vi grillade skrattade jag så mycket att jag hade så ont i magen....killarna pratade snusk :D
Sen kom åskarn, vi satt ute å lyssnade på den....
Om en stund kmr nog johanna, vi skulle fara till stan med fin volvon å hämta gabbe :)
Ikväll ska jag jobba och hinner jogga också....
 
 
 älskar den hära bilden av min man <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ....:

Varför fara till Boliden och handla? Visst har ni en fin butik i Jörn?

Svar: jo, men de är ändå lite billigare där och har flera erbjudanden...men vi gillar att handlar i jörn ändå :)
Tine =)

Kommentera inlägget här :