Träning, migrän, stan och oväder....

publicerat i Allmänt;
Igår var vi på stan efter att jag har jobbat 24h ...fick både skjuts dit och tillbaka för de regnade nå så jävulst på morgonen så jag ville inte tar risken att blir sjuk eller att ha en olycka+ att jag ej kan ha så mycket med mig i mopden typ kläder så jag kan byter om.Tack för hjälpen :) !Sen for jag ut å sprang då jag kom hem. På stan fick jag handla lite nya kläder, sen for vi och åt pizza :)
Då vi kom hem, då jävlar hade jag den värsta migränen....spydde flera ggr, ville dunkar skallen i väggen....och så började de att regnar som fan.
Idag har jag tagit hand om några kunder, sen for jag hem å åt lunch, sen for vi till chriille och sonen adrian, vi fikade och hoppade studsmatta :) de är som att vara barn igen :)
De började att blir svart i himlen, och där kom regnen igen.
Snart ska jag iväg och jobba igen.
Imorgon kmr johanna, vi ska fara ut å ragga haha :)
 
Adrian och jag kastade ngr vattenballonger :D
 
köpt den hära för en hundring, de kanske ger ännu mera motivation :)
Hoppas att jag kan fara ut å träna imorgon :)
 
Nää, ska vilar lite nu, å tar fram paraplyn :)

Kommentera inlägget här :