Bloggning på morgonkvisten :)

publicerat i Allmänt;
God morning god morning :)
En liten update så här på morgonen med bilder :)
Tog några undervatten kort igår nere vid grundträskån, var ju så fint väder så vi tog med några filtar och satt där ganska länge och solade :) och vi var och lekte med honey :)
 
 
Då vi var på stan, köpte jag en sprayflaska för håret från John Frieda på ICA MAXI
och jag måste faktiskt erkänna, att....efter bara 2 användningar, har håret blivit lite ljusare :)
Nästa gång ska jag köpa shampoo och balsam också :)
Värd pengarna kan jag säga !!
 
Jaja, nu ska jag fara å jobba strax, sen till Jessi gumman för en kopp kaffé :)
 
Vars är solen idag? Tur att det inte är såå kallt idag, men hur bra äre för kroppen på en skala då de är varmt, kallt, varmt ....kallt......inge bra tror jag..... .
Hoppas att sommaren kommer snart....... på riktig.....
 
Aaa...kladdar väl senare då :)
Heejdå har en trevlig dag :)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :