Trots kyla, snö å halka.....träning träning å ännumera träning !

publicerat i Allmänt;
Igår var vi på gymmet, och idag var jag ute på en joggingtur . Halt men skönt vare, härligt med lite friskluft.
Skulle fan kunna träna hela dagen varje dag....men de blir nog lite mycket de ;)
Kmr säkert att ha pirr i benen ikväll igen.....men då brukar jag bara tar en promenad :)
Önskar bara att jag hade lite mer muskler ist för att bara gå ner i vikt.
Jag äter mycket ibland, kanske för sällan....men äter jag för mycket får jag bara ont i magen, å hur kul är de.
Bättre att känna av sin gräns då man äter. Hellre äter jag flera ggr per dag, små portioner å mellanmål, men vissa dager, får jag inte i mig nånting.
Nåja, nu ska jag dricka lite buljong....är inte hungrig, men nånting måste man ju ha i magen.
 
 

Kommentera inlägget här :