Återigen roligheter å gooo mat :)

publicerat i Allmänt;
Igår åt vi ju middag hos chrille, det blev Tjälknöl på Älg, med Potatisgratäng å en go sås, efter hockeyn. Hahah skellefteå vann :) Sen var de fika också :) Johanna å jag bakade en oreo tårta :)
På torsdag den 30/10-14 ska vi fara på hockey :)
NU har jag då packat väskan, å ska strax fara å jobba em, kväll, natt å morgon :)
Ska ba kolla en gång till så jag har med mig allt :)
Tack för kvällen återigen, jag mår bara bra av sånt :)
Ja å tårtan, kommer jag att baka ganska så ofta :) men nästa vecka ska jag baka nå annat.
Då bakar jag Kardemumma - & hallonrutor i långpanna och Lingonbröd :)
Då jag kmr hem imorgon, ska jag hjälpa min man på sitt lilla jobb, å sen ska jag klippa klorna på Honey :)
Har en bra dag allihopa <3
 
 

Kommentera inlägget här :