Bakning och annat

publicerat i Allmänt;
Idag fick vi då bort lite skräp ur garaget, hur skönt som helst att ha fått bort de.
Sen for vi till mitt jobb där jag skulle få en soffa och ett bord + 3 stolar, så då hämtade vi de.
Måste bara lackar om bordet så ska de får stå i vardagsrummet sen :) för bordet vi fick är lite större och stabilare än de vi har nu :)
Snart ska vi också få bättre internet. Vi säger snart upp de mobila bredbandet, så den 20okt ska vi få riktigt internet och vi räknade lite, vi kmr att spara jätte mycket pengar sen :)
Idag hann jag också  baka . Kakan blev jätte go :)
 
 sockerkaksbotten, marsan på de och rivna äpplen mummmaaa :) Sen, då den var klar, for vi till chrille med några bitar, han bjöd på kaffe, så då fikade vi :)
 
Imorgon, hoppas jag att vi äntligen får sängen, och sängen som vi har nu ska in i kontoret, så de får blir en gästsäng :)
Till helgen äre planerat att vi  ( chrille, sonen och vi )skulle fara ut i skogen på eftermiddag / kvällen för att grilla lite korv och vi tar med honey så hon får springa av sig där :)
 
Förresten, de gick jätte bra att duscha honey....men innan jag fick in hon i badrummet hahaha ropade på hon så sprang hon förbi mig från vardagsrummet till kontoret....ropade igen.....trodde att hon då skulle kmr in...men nej....då for hon från kontoret till vardagsrummet igen :D så då tog jag hon och låste badrummet....bar in hon i duschen typ :D sen satt hon sig jätte fint i duschen, och hon pussade mig hela tiden :) till slut njöt hon bara :)
 
Nu ska vi ha myskväll, och jag får hoppas att huvdvärken försvinner.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :