En effektiv dag ska de bli :)

publicerat i Allmänt;
Jag har bakad idag, sen ska jag ta å städa å efter de ska jag fara å köpa gymkort.
Imorgon är jag ju inte hemma, å på torsdag hinner jag inte så mycket. På fredag ska jag jobba fm och sen fara å träna :)
Jag älskar att ha en planerat dag,att få mycket gjort, men jag planerar dag för dag å ta dagen som den kommer.
Fast nu har jag ju planerad dagerna, men jag är som tvungen för att allting ska passa ihop tidsmässigt också :)
 
Nåväl, här är kakan med recept :)
 
nu är de bara å he på florsocker :)
 
 
Igår hade vi en mysigt kväll , tom hund å katt myste lite gran. Vi kollade på Sveriges värsta bilförarna haha ganska så roligt att se hur vissa kör .....man blir nästan sugen att vara me där för att se hur mycket man skulle klarar av själv :D
 
 
MIn man köpte blommor åt mig igår :)
 
så fina ju <3
Tack älskling <3
 
Nä, nu ska jag vara duktig :)
Höres å synes :)

Kommentera inlägget här :