Jobb å ännu mera jobb

publicerat i Allmänt;
Så där ja. Jobbat från 13.15 igår till 8.45 idag å jag hjälpte till min man på sitt jobb en stund. Ska fara dit igen på onsdag å jobba från 8.30 - torsdag 8.45 ( å sen ska vi fara på hockey på kvällen) + att jag har mina kunder på fredag. Imorgon har jag sovmorgon :) Men tidtabellen börjar ser allt trevligare ut ...money money money :)
Är väldigt tacksam över skjutsen man får till jobbet å tillbaka :) <3
Skulle ju kunna köra med mopeden nu, men jag litar inte på den för fem öre....är rädd att den inte startar nästa dag då den ska stå ute på natten, å inatt tex blåste de ganska så mycket ute, så jag vill inte att den ska ramla omkull.
 
Kl 12 ska vi köpa en tv bänk för 100kr här nånstans i jörn, spännande :)
sen ska vi fara å handla lite gran också :)
Nej, jag kan ej sitta still hehe, är på gång hela tiden :)
Ska nog tar å städa lite sen, å lagar nå go mat till middag :)
 
De jag la märke till är att jag verkligen trivs av att jobba, ok, jag är rätt så trött idag, men jag vet varför! för att jag har jobbat. En bra känsla. Då jag inte jobbar så mycket, då känns de som att jag håller på att blir helt galen.
 
Juste!!! ska ju fara å köpa gymkort senare också :)
Jajamen, jag ska återigen tar upp min hårda träning :)
 

Vad har hänt med all snö ?? Hahah blir nästan jätte glad att den är borta :D
Få gärna gärna blir sommar igen :D
Nä, men skönt att inte behöva frysa :)
Hahahaaaa bjuder på en gammal goooing :D
i tyskland hos min mans mamma :)
En dag innan julafton :)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :