Projektet snart klar :)

publicerat i Allmänt;
Igår hade min man och jag myst ner oss i soffan, hade redan duschat allt...men kände på mig att det skulle vara över snart :D japp, magkänslan hade inte fel, jessi ringde....party party blev de :)
Gud såååå jävla roligt vi hade,skakade på rumpan och dansade som faaaan,  och som jag har förstått de, så ska de blir party party nästa helg å :D
Idag har boel varit här en sväng på en kopp choco caramel och bullar, och hon fick en chokladask i efterskott till födelsedagen :) och adrian var här också :)
Just kommit hem från chrille å adrian, kollat på hockey, druckit en kopp kaffé, honey fick följa me :)
Imorgon ska adrian hem igen, vi saknar han redan nu :(
Då jag kom hem, fortsatte jag med bordet en stund, fortsätter imorgon, vi måste  vända på bordet.
På tisdag ska jag jobba, gud så skönt.
NU ska jag vila och kolla på film :) Ha en trevlig lördag alla :)
 
 
snart står bordet i vardagsrummet :)
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :