Skogen och annat

publicerat i Allmänt;
Igår hade vi fullt upp. Vi for ut i skogen med chrille och våran hund, gick runt i skogen ett tag och sen grillade vi korv och drack kaffe, sen gick vi en tur till för att kolla om de fanns älg eller nå fåglar :)
Då vi kom hem, kom de en intressent för våran tvättmaskin, efter de for min man å chrille för att hämta sängen som vi skulle ha, och sen for vi till efs direkt. Hemkommen efter de ställde vi upp sängen å flyttade omkring allt möjligt. Nu äre bara att göra snyggt i gästrummet/ kontoret :)
 
 
vart ganska så fint....haha men överkastet är för litet :)
ska hålla utkik efter ett större :)
Bordet som jag fick klar, står i vardagsrummet :)
nu kollar vi runt efter nå andra stolar :)
Bordet som stod i vardagsrummet innan, är väldigt bra i köket, bordet är lite högre än de vi hade innan, så nu sitter man inte krokig på köksbänken :)
 
 
Det börjar tar sig :) bit för bit :)
Imorgon jobbar jag, idag har jag faktiskt hjälpt min man lite gran med sitt jobb.
Nu på em skulle de komma en till intressent, få se när de blir.
Nu ska jag då iallafall ta å gå över till garaget å städa tvättmaskinen lite, den har damm på sig hehe.....klart...efter flytten osv...sen stod den bara i garaget....:)
 
Vet ej om jag skriver nånting mer sen...mår inte bra inombords just nu...men....how cares !
 
 
 

Kommentera inlägget här :