Snow

publicerat i Allmänt;
Vaknade av att min man sa att det log snö där ute å att han vart tvungen att skottar bort snön....jag tänkte ba " du skojar me mig..."  gick på toaletten medans han var ute, å så hörde jag en skoter.....japp, å va gjorde han då....körde me den :D
Gissa vem som var gladast idag :)
 
Sen var vi hos chrille en sväng för kaffe å prat :)
Det mår vi bra av.
sen då vi kom hem, gjorde jag en inköpslista å traskade mot coop.
Det blev Fetaostbiffar, med Cousous, Turkiskt joghurt ( med vitlök i ) och sallad :)
Nu är man mätt å ska ut alldeles strax för att busa med honey.
Jag är inte på topp idag....igen....har bara ingen lust för att vara glad.....är jätte frustrerad, kan knappt sova....hostan ger sig inte heller.....känns som att jag mår sämre å sämre dag för dag.....
 
jaja...vem bryr sig.
Hade.

Kommentera inlägget här :