Work and other stuff

publicerat i Allmänt;
Idag har jag jobbat, ganska så skönt, då jag faktiskt kom på andra tankar.
Just nu är jag helt nere å är orklöst....men jag försöker ändå att håller mig sysselsatt så jag slipper tänka på det som trycker ner mig.
Imorse så jag att några hade -13/ -14 hos sig, så då kollade jag hos oss och vi hade -12, kan säga att jag var väääldigt snabbt på fura. skit så kallt, men det känns nog bara så kallt, för att man är van att det är varmt.
Det är bara å vänja sig.
 
Efter jobbet, då jag kom hem, det första jag ville var en kram av min man och en kopp kaffe.
Min hosta ger sig inte för fem öre....dricker hostmedicin hela jävla tiden.....och allt annat som trycker ner mig, gör inte saken bättre.....nästan varje dag kräks jag av hosten...snart har jag fått nog...har gått så här i en månad å lite längre....
Ja...men vem bryr sig......
Iallafall sen for vi å handlade å efter de for vi till chrille en stund för att prata.
Tack för att du finns. Tack för att johanna å några andra finns där för oss <3
Gick just på en promenad, ska strax duscha å bara ta de lugnt å dricka te å hostmedicin.
 

Hos tina ( frisören ) var jag också, vart tvungen att boka om min tid, då jag jobbar just då.
Så då fick jag byta tid .
Denna hårfärg ska jag ha, å hon ville också att jag skulle klippa mig på de sättet, men jag sa att jag inte är redo för de, men kanske nån gång, jag gillar mitt långa hår.
 
 
 
Nä, nu stänger jag ner datorn, har fått nog idag.
Nu ska jag tar hand om mig å min man !!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 

Kommentera inlägget här :