Duktiga vovvar och roligheter :)

publicerat i Allmänt;
Igår hade vi hjälpt chrille med att bära nå grejer, sen for vi mot strycksele där han skulle kolla nå...jätte fint vare där vi va
 
sen satt jessi, jocke och vi tsm på kvällen, drack lite och hade de allmänt roligt.
Idag har vi då varit ute med tina, jimmy och deras vovvar och med våran hund ...jätte duktiga dom är :)
Både hon och jag tog några kort :)
 
 
 
Sen for vi till chrille för att kollar på hockey Skeå aik mot Modo , JAAA och skeå vann med 6:2  :)
NU har jag då rört på röven min, varit ute och joggade, tränade lite på utegymmet också.
Mhh nu ska jag då duscha och myser ner mig i soffan och kollar på nån film :)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll alla :)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanna Maria J:

Underbart fina vovvar :D

Svar: ja visst är dom :)
Tine =)

Kommentera inlägget här :