Hejsan !

publicerat i Allmänt;
Int bloggat ett tag....orsaken är väl att jag ej är pigg just nu. Ingen träning,försöker att vila.
Hostan gör mig helt slut, men vart kom den ifrån???...och det är ändå ingen förskylning?? konstigt !!!
I söndags var jag å jobbade...gick bra, MEN...vid 3 tiden kände jag att min mage inte ville som den skulle. Började att må illa som fan, ringde till en annan vikarie, som då kom några min senare, och tog över från 15.30 ( skulle hade jobbat från 8.30- 17.00) ....jag kände att nu gåre int längre....jag kräktes på jobbet. Sen skulle jag också köra hem med mopeden...kändes ju si sä där....fick stannar av många ggr....Kräktes hela kvällen.....kunde ej sova...och hostan gjorde allting värre.
Nu börjar magen att kännas lite bättre...dricker välling...och är allmänt försikigt med vad jag äter just nu....brukar ju ändå vara de, men nu är jag ännu mera försiktigt.
De dumma är att, jag är svag...och trött...orka inte mycket just nu...sen mår ju en vän av mig inte heller så bra...( inte sjuk eller sånt )....så de mår jag in helle bra av...tycks å synd om hon...och hon vet att jag finns där iafall hon behöver mig <3
Nu ska jag dricka té och hostmedicin,  myser ner mig på soffan under en filt och vila....hoppas att jag är piggare imorgon.
I <3 you gumman, och det vet du !!!
 

Kommentera inlägget här :