Jobb, shopping, stor handling och roligheter :)

publicerat i Allmänt;
Idag har jag jobbat från 8-13, ganska så skönt, jag har jätte fina kunder :)
 
Sen, ca 14.00 for vi till stan. Först in på öob, fick me mig en kapselmaskin...ÄNTLIGEN liksom :)
och sen in till skopunkten
mina nya vinterskor :) wohoo...hur sköna som helst och varma !!
Efter de for vi in till ICA MAXI och åt franskhotdog :)
japp  de va gott :D hahah söt du är tina :D
Sen for vi in till willys och sen in till stan till lidl och cubus :)
köpte såna hära sockar för 20kr på lidl :)
 Det blev 3 jeans och skjortan på cubus :)
Min man fick sig en keps och lite annat på Intersport :)
och hunden massor me hundgodis :)
Nu är alla nöjda och jag ska duscha. Min man kollar på hockey, verkar går väldigt bra för skellefteå aik :) hehe
 
Natti natti <3
 
Tack för hjälpen tina :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanna Maria J:

Vad snygg den skjortan var! :)

Svar: Tackar ;)
Tine =)

Kommentera inlägget här :