Yes! This is how i really feel......och nu är hösten på gång...

publicerat i Allmänt;
Nu börjar de kännas som höst ordentligt, och jag ska strax röja lite i garderoben för att kolla om jag hade lite fina höstkläder......tex den hära stickade klänningen.
Hade ju gått ner några kilo, så få se om den passar nu lite bättre :)
 
 
Varit å handlat, städat, kikat förbi chrille och fikat...senare ska vi köra bort lite skräp till soptippen.
Nu sitter jag ensam hemma, kollar igenom ellos katalogen, drömmer bort mig samtidigt som jag lyssnar på musik och funderar över ett å annat här i livet med vänner osv....mycket som snurrar runt i skallen på mig just nu...har fan en "knöl" i magen....känns som att jag exploderar snart.
Önskar bara att någon hade brytt sig om mig ....kramat om mig och lovat mig att allting ska ordna sig.....just nu känns de som att nästan ingen bryr sig om hur just JAG känner mig/ mår...alla hänger med alla och ha kul...men jag blir liksom bortglömt....som om jag har gjort nå dumt.....det är ju de jag funderar om ....har jag gjort nå? sagt nå?? ja vet ej......hjärtat känns så tungt....behöver nån jag kan lutar mig mot....nån jag kan prata med....och dom som faktiskt bryr sig om mig....dom bor för långt borta...eller jobbar mycket...önskar att jag ba kunde sättar  mig i nån bil och köra bort.....lååångt bort...vara för mig själv i några dar....kanske fara till tyskland till min mor och bror....men icke de.....hate it !

Jag är ej ute efter medlindande...att folk bara är med mig för att dom har tråkigt och ingen annan har tid just för dem den dagen....
Jag vet...att ingenting kan blir som förr...men försöker man inte att prata med varandra, att hitta en lösning...att vara ärliga till varandra....då kan ingenting blir bättre.....att vara öppen till varandra...de önskar jag mig.
Jag hatar då folk säger att dom ej har tid, åsså  hänger dom med några andra ist, vrf inte säga de då att dom ska vara med några andra ist för att säga att dom ej har tid eller nå annat, å har kul...att man fråger om folk har tid att umgås...och får inget svar....att dom säger att dom gör de och de....åsså stämmer de inte ens....det går rakt in i hjärtat.
Att jag vill vara med kompisar, att jag frågar, är ju aldrig elakt menat....men tydligen har dom bättre för sig.....
Frågan är, kanske överdriven, jag vet inte, om de lön sig att bo kvar i jörn ?
Jag vill ju ha folk runtom mig!!!!!!!
Just nu känn jag  .....vrf ska jag ens kliva upp på morgonen??!! händer ändå ingenting idag...samma gamla visa hela tiden...kliver upp, duscha, ut med hunden, hämta tidningen.....frukost....städning...eller en ensam promenad....ja och sen...................kanske fara å jobbar....eller så inte....och sen sitter jag här och funderar igen....har inte ens tid och plats i skallen för teorin/ körkortet....känns som att jag inte har orken...fast än jag har bra anledningar till att fortsätter....men ändå....de bara går inte att få in något i skallen just nu....
Det här är inte jag....!!
Ja, jag verkar vara glad...men de är bara utsidan....insidan...där äre kaos.
 
Ja, nu vet ni.
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Thina:

Hoppas du finner din väg och mår bättre snart. Det skulle vara kul att lära känna dig mer, och det säger jag inte av medlidande utan för att jag vill det. Ta hand om dig <3

Svar: Jag känner detsamma <3 Tack för att du finns <3
Tine =)

Kommentera inlägget här :