Träning och ännu mera träning....

publicerat i Allmänt;
Vaknade av att anton knackade på dörren. Vi drack kaffe tsm och pratade, och jag laddade nya låtar på min mobil. Sen, då han for,gick jag och bytte mina kläder.Skulle egentligen hade farit till idrottshallen ikväll, till tabata träningen, men jag kunde ej vänta med att fara ut. Pirret i benen var så obehagligt och jag kunde ej sitta still nå längre.
Det blev en joggningtur till strycksele och tillbaka...några rundor i Jörn, sen hjälpte jag chrille med att koppla husvagnen på bilen, och sen for jag till utegymmet :)
Hahaha min man kom efter med med moppen :)
 
 
haha, vid utegymmet fick jag besök av en katt :D
 
 
Japp, nu har jag då ätit middag och har duschat. Ska nu ut med hunden, kanske på en liten promenad med hon sen :)
Skönt att har gjort nå för kroppen igen, älskar smärtan i kroppen.
Kan ej förstår dom, som bara sitter inne, och lever som pensionerer fast än dom är unga.
 
 

Kommentera inlägget här :